کتابخانه شهید علی لندی

کتابخانه شهید فداکار علی لندی زیر نظر شورای دانش آموزی دبیرستان شاهد شهدای گمنام لارستان

۱۰ مطلب توسط «علی شاکرپور» ثبت شده است

داستان ها پنجره هایی به سوی دنیاهای متفاوت هستند و در این میان داستان کوتاه آن هم از برزگان ادبیان جهان چه بسا پنجره ای درخشان تر باشد به تجربه ای رایگان که به قیمت گرانی تمام شده است.

  • علی شاکرپور

«برادلی چاکرز» مزخرف ‌ترین بچه‌ی مدرسه بود؛ یک هیولای تمام عیار. هیچ‌چیز به اندازه‌ی تنبیه شدن او، بچه‌های دیگر را خوشحال نمی‌ کرد. او در کلاس «خانم ایبل» در ته کلاس، صندلی آخر می‌نشست؛ تا اینکه ….

  • علی شاکرپور

این نوشتار، درباره‌ی دو میلیارد دلار پول نقدی است که پس از جنگ جهانی دوم تحت عنوان «برنامه کمک ایران» از طرف آمریکا به ایران پرداخت شد تا شرایط اقتصادی و اجتماعی وخیم ایران را بهبود بخشد و در گرماگرم جنگ سرد به نمونه‌ای مانند کره‌ی جنوبی یا ژاپن تبدیل گرداند و از این طریق حقانیت سرمایه‌داری غربی بر سرمایه‌داری دولتی شوروی را نشان دهد.

  • علی شاکرپور

در سنگاپور یک کتاب معمولی همواره در اختیار متقاضیان شرکت در امتحان رانندگی قرار می‌گیرد اما کتاب‌های باکیفیت‌تری نیز توسط ناشران خصوصی تهیه شده‌اند که مورد تایید اداره راهنمایی و رانندگی کشور سنگاپور هستند و کتاب حاضر یکی از آن کتاب‌هاست. 

  • علی شاکرپور

قانون ارتعاش می گوید ذهن ما همواره در حال فرستادن ارتعاش به جهان هستی و کائنات است. وقتی به هر موضوعی فکر میکنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات هستید. وقتی روی هر موضوع متمرکز می شوید در حال فرستادن ارتعاش آن هستید.

  • علی شاکرپور

نقش تمرینات با وزنه بر ارگانهای داخلی و اثرات روحی آن روی ورزشکاران و افراد غیر ورزشکار بر هیچکس پوشیده نیست. حتی نظرات متخصصین اهل فن بر این است که تنها و بهترین روش جهت افزایش قدرت، سرعت و استقامت می تواند تمرین با وزنه باشد.

  • علی شاکرپور

کتاب ((فارس و فارسی کرمانشاهی: درآمدی با واژه نامه ای گذرا)) پژوهشی درباره ی نژاد فارس کرمانشاهی و لهجه ی فارسی کرمانشاهی است و در دنباله ی این نگاه، به بحث های: پیوند نژاد و لهجه، ریشه شناسی تاریخی، زبان­ شناسی، هویت فرهنگی، فرهنگ در دین، پیوند فرهنگی، روشن سازی راه فرهنگی و کارکرد دینی، پرداخته است.

  • علی شاکرپور

کتاب ماجرای پسر طلافروش نوشته‌ی علی پاینده، داستان پسری را روایت می‌کند که پس از مرگ پدرش کتابی مرموز درباره‌ی کیمیاگری به او می‌رسد .

  • علی شاکرپور

عاشورا ، حماسه ای بی نظیر است که به ما درس آزادگی و شرافت می دهد . مردمی که با فرهنگ عاشورا انس گرفته اند نور ایمان در دلشان روشن است و سعادت و رستگاری در انتظار آنان است .

  • علی شاکرپور

در کتاب ” خواص سوره های قرآن در یک نگاه ” می توانید به خواص کلیه سوره های قرآن بصورت اجمالی دسترسی داشته باشید. امیدوارم همه ما در این دنیا با قرآن مانوس باشیم تا در قیامت شفاعتگر ما باشد.

  • علی شاکرپور